.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به استانداران برای تعیین سقف افزایش اجاره‌ مسکن/ تصمیمات مهم جلسه شورای عالی مسکن
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پس از جلسه شورای عالی مسکن از ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به استان‌ها برای تعیین سقف افزایش اجاره‌بهای مسکن خبر داد.
ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به استانداران برای تعیین سقف افزایش اجاره‌ مسکن/ تصمیمات مهم جلسه شورای عالی مسکن

به گزارش شمال نیوز، فارس، مهرداد بذرپاش پس از جلسه شورای عالی مسکن اظهار کرد: هفدهمین جلسه شورای عالی مسکن صبح امروز ۵ خرداد برگزار شد، خود این عدد ۱۷ معنایی دارد و اهتمام دولت و رئیس‌جمهور شهیدمان را به مسئله مسکن نشان می‌دهد.

 

خبر خوب برای مستاجران | تورم بازار اجاره مهار می شود؟

 

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز این جلسه با ریاست مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، بیش از ۲ میلیون ۶۰۰ هزار واحد مسکونی هم اکنون در حال ساخت است و این هفته در ۳ استان حدود ۶۰ هزار مسکن افتتاح شده و کلید آن به مردم واگذار می‌شود.

 

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ رکورد صدور پروانه در بافت فرسوده شکسته شد و حدود ۹۲ هزار پروانه صادر شد و در کل دولت این عدد به ۲۷۰ هزار رسیده است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: به شورای عالی مسکن استان‌ها اختیار داده شد که ظرف مدت ۴۸ ساعت سقف اجاره‌بها در هر استان را مطابق قانون تعیین و به دبیرخانه ارسال کنند تا شرایط مداخله قانونی و منظم در بازار اجاره توسط دولت دنبال شود.

 

تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران

 

بذرپاش با اشاره به تصمیمات مهم جلسه گفت: تورم نقطه‌به‌نقطه اردیبهشت ماه بخش مسکن کاهشی شده است، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه ۱۴۰۳ بنا شد، برای افزایش سرمایه بانک مسکن پرداخت شود که این رقم از طریق اوراق تامین خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.